2015. október 19., hétfő

Kritika a kritikusokról

Tudom, most mit gondolsz. Hogy jövök én ahhoz, hogy a kritikusokat kritizáljam, amikor magam is az vagyok?  Úgy, hogy kevés az önbecsülésem és szégyenérzetem, mint egy kövér plüssmacskának. Igen, ennek a  hasonlatnak semmi értelme nem volt, de legalább foglaljuk a helyet valamivel :) De akkor vágjunk is bele!

Sok kritikus nem gondolkodik el azon, hogy miket és hogyan ír mások blogjáról. Olykor bántóan, sértően fogalmazunk, de aki nem akar senkit megsérteni (akárcsak én), az próbál kedvesen és fegyelmezetten véleményt mondani a rossz dolgokról is. Ám sokan nem veszik észre, milyen fitymálóan figurázzák ki a rendelők blogjait. Gondolok itt például az ilyesmi mondatokra, szavakra: Most komolyan, hogy néz ez ki? , Ez bűnrondán mutat alatta/felette/stb. , Senkinek sem tetszene egy ilyen ronda fejléc/design/stb. Természetesen rengeteg más sértő mondatot is használnak, de nézzétek el nekem a hiányosságokat. A lényeg, hogy szerintem egy olyan kifejtett vélemény, ami tele van bántó, sértő és fitymáló, lenéző szavakkal, az NEM kritika. Jó érzés lerombolni valaki önbecsülését és önbizalmát? Vannak akik egy ilyen kritika miatt sírva fakadnak, sőt, törlik a blogot, viszont lehet, hogy az igenis egy híres és szuper blog, vagy történet. Az ilyen kritikusoknak kicsit el kéne gondolkoznuik magukon, hiszen vajon mit szólnának ők, ha olyan véleményt kapnának, mint amilyet saját kezüleg küldenek át a rendelőiknek. Én személy szerint nem találom sértőnek a kritikáimat, de ezt nektek kell eldönteni, hiszen én magamról nem tudok valami jól véleményt mondani. Tehát, akik így írnak mások blogjáról, azoknak szerintem nem is volt értelme belevágni, hiszen az ilyen kritika nem tanács, hanem sértés. Óriási sértés. Senkinek nem lenne jó érzés egy kifigurázó vélemény miatt könnyezni, vagy törölni a blogot, amibe szinte minden energiájuk fektetve van. 

Köszönöm, ha elolvastátok ezt a nagyon rövid kis cikket, ami rengeteg blogon megjelenik, persze mindenhol más és más formában. De ami egyszer jó, azt nem kell abbahagyni, nem igaz? :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése